Interactive Whiteboard Integration into Music Teaching and Learning: Preschool Children as a Case Study

نویسندگان
چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

corpus stylistics and translation toni morrisons beloved as a case study

سبک شناسی به عنوان روشی جهت فهم و برداشت از یک متن ادبی با رویکردهای متفاوتی به تحلیل متن می پردازد که در نتیجه آن شاخه های مختلفی از سبک شناسی به وجود آمده است از جمله سبک شناسی فرمالیستی، سبک شناسی اداراکی، سبک شناسی مبتنی بر کورپس و غیره. این تحقیق در نخستین گام به دنبال نشان دادن اهمیت و سودمندی سبک شناسی مبتنی بر کورپس در تحلیل و بررسی ویژگی های سبکی یک اثر ادبی است و برای این منظور به صور...

Teaching - Learning Strategies in Interactive Education - A Case Study

. This paper discusses active teaching and learning strategies that have been used in the TeNeT Online tutorials [1]. The focus of these tutorials is to enable rural students to pass the Standard X examination. The highlight of the tutorial is the use of the Question and Answer format. This problem-solving approach is evident in its three-pronged format: Learn, Practice and Test. Every module i...

متن کامل

An Investigation of Teaching and Learning Interaction Factors for the Use of the Interactive Whiteboard Technology

Researchers who have examined the use of interactive whiteboards (IWBs) for pedagogic uses have often suggested that IWBs would likely affect both teachers’ teaching and students’ learning styles. This article defines four IWB supported teaching and learning interaction factors: IWB Supported Teaching (IST), IWB Supported Learning (ISL), Teacher Supported Learning (TSL), and Student Interactive...

متن کامل

Integration of Serious Games in Teaching English as a Foreign Language to Iranian Children

Nowadays computers are increasingly being incorporated into school curriculums and serious games are occupying the educational games markets. This article addressed the integration of serious games as tools for learning and teaching English in Iranian schools to zero-beginner students. An experiment was concluded using Computer Assisted Language Learning (CALL) to investigate the effectiveness ...

متن کامل

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Procedia - Social and Behavioral Sciences

سال: 2015

ISSN: 1877-0428

DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.02.394